Vol 42, No 1 (2016)

Table of Contents

Articles

Leaving the Nest: The Evolution of CHRPP (the Course of Human Participant Protection) | Quitter le nid : l’évolution du cours d’éthique sur la protection des participants humains PDF
Denise Stockley, Laura-Lee Balkwill, Carolyn Hoessler
Student communication and study habits of first-year university students in the digital era | Communication étudiante et habitudes d’étude des étudiants universitaires de première année à l’époque numérique PDF
Eliana Esther Gallardo-Echenique, Mark Bullen, Luis Marqués-Molías
La sélection d’idées prometteuses et l’émergence d’un questionnement authentique dans l’élaboration du discours collectif d’élèves du primaire | The selection of promising ideas and the emergence of genuine questioning PDF
Pier-Ann Boutin, Christine Hamel, Thérèse Laferrière
How people learn in an asynchronous online learning environment: The relationships between graduate students’ learning strategies and learning satisfaction | Comment apprennent les gens dans un environnement d’apprentissage en ligne asynchrone PDF
Beomkyu Choi
Introducing Backchannel Technology into a Large Undergraduate Course | Introduction d’une technologie d’arrière-plan dans un vaste cours de premier cycle PDF
Ruth Neustifter, Tuuli Kukkonen, Claire Coulter, Samantha Landry


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License.