Vol 41, No 1 (2015)

Table of Contents

Articles

Bilingual Facebook Users’ Cognitive Writing Processes / Processus cognitifs d’écriture des utilisateurs bilingues de Facebook PDF
Jacqueline Riley
Meeting the challenge of providing flexible learning opportunities: Considerations for technology adoption amongst academic staff | Relever le défi de fournir des occasions d’apprentissage flexibles : considérations pour l’adoption de la technologie PDF
Negin Mirriahi, Bhuvinder Singh Vaid, David P Burns
Le rendement dans l’utilisation du clavier d’ordinateur pour écrire chez les personnes ayant un trouble du spectre de l’autisme / Performance using a computer keyboard for writing among persons with an autism spectrum disorder PDF
Claire Dumont, Priscilla Boyer
Les usages numériques éducatifs des élèves allophones issus de l’immigration récente: une étude exploratoire / Educational digital uses by allophone students from recent immigration: an exploratory study PDF
Simon Collin, Hamid Saffari, Jacob Kamta
The Use of Video in Knowledge Transfer of Teacher-Led Psychosocial Interventions: Feeling Competent to Adopt a Different Role in the Classroom / L’utilisation de la vidéo dans le transfert de connaissances dans les interventions psychosociales PDF
Caroline Beauregard, Cécile Rousseau, Sally Mustafa

Editorial

Editorial / Éditorial PDF
Heather Kanuka

Book Review

Book Review of Teaching in Blended Learning Environments: Creating and Sustaining Communities of Inquiry PDF
Dirk Morrison


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License.